Klachten
Heeft u een klacht? Gaat u dan altijd eerst naar de school (de leraar of de schoolleiding). Pas wanneer u er met de school helemaal niet meer uit komt is er ook onze klachtenregeling. Hieronder treft u deze aan. Taakomschrijving interne contact personen Zonova
De contactpersoon beperkt zich tot deze taakstelling. De contactpersoon begeleidt de klager niet in welke vorm dan ook, bemiddelt niet en lost niet op.
Rol van de extern vertrouwenspersoon: Opvangen en begeleiden van de medewerker/ouder met een vraag/klacht
De vertrouwenspersoon staat in dienst van de klager en zal dus zelf geen bemiddeling doen of inhoudelijke standpunten in nemen. Ook doet de vertrouwenspersoon niet aan waarheidsvinding.
De externe vertrouwenspersoon van Zonova is mw. M. Fuijkschot, te bereiken op 06 31631673 of via email mfuijkschot@hetabc.nl | |
Contactgegevens |
AchtergrondZonova is ontstaan uit fusie van Stichting Sirius en Stichting Bijzonderwijs, die per 1-1-2020 van kracht is. Het samenwerkingsbestuur is erop gericht uitwisseling te stimuleren en elkaars expertise nog beter te benutten. Vanuit gedeelde waarden en visies bieden we kinderen in Amsterdam Zuidoost kwalitatief goed onderwijs, een veilige basis en nieuw perspectief. | Onze scholenWe zijn trots op de scholen die bij ons zijn aangesloten. Samen zetten we ons met hart en ziel in voor de kinderen. De volgende scholen zijn onderdeel van Stichting Zonova:
| ContactgevensStichting Zonova |